OUTFIT FT. NEW STUFF / 210914

outfit2
Jeans from Saint Tropez, tee from Nørgaard, scarf from Second Female, jacket from h&m, shoes from Zara

Tjekker lige ind med et hurtigt outfit fra i dag, hvor jeg jo også lige fik mulighed for at flashe mine nyeste køb. Tørklæde fra Second Female købte jeg på CPH outlet, dun/bomber-jakke fra H&M som jeg købte sidste fredag - øj, den er jeg glad for! Nørgaard striber - endelig mine! Jeg købte den i hvid og navy - ikke sort med hvid som jeg ellers først havde tænkt. Og så er jeg sku blevet klippet! Det ligner meget det gamle, men jeg kunne simpelthen ikke være mere tilfreds! Jeg håber, I har haft en dejlig weekend! //L.

Three (four, if you include my new haircut!!!!) new items, I've bought the latest two weeks. A scarf from Second Female, a bomber-jacket from H&M and a longsleeved tee from Nørgaard. I am so glad that I finally got the chance to buy the tee - I've been craving it since the late August. I hope you have had a lovely weekend!

No comments:

Post a Comment